Tuesday, September 27, 2005

gembira itu..

kali ni aku tak ingin berpuisi
cuma mahu berkongsi,
ya berkonsi kegembiraan...

arkh kenapa kamu gembira? tanya diriku
erm aku gembira kerana punya gadis yang memahami diriku..cantik dan punyai sifat yang kusukai....

itu sajakah yang membuat kau gembira tanyanya lagi?
erm ada lagi erm aku baru membuka compani kusendiri...
ku harap ia akan menjadikan aku lebih komited dalam kerjaku.

kan iya akan menjadi beban padamu?
seperti gadis itu?

siapa kata iya menjadi beban kepadaku.....siapa?
akan ku bunuh sesiapa yang berkata itu...
dialah yang mejadikan duniaku ini bertambah berseri,
tanpa mereka aku rasakan diri ini kosong ....
manakan tidak aku dan dirimu saja yang telah 28 tahun kita bersama...
itu belom dicampur semasa dalam perut mama kita.

erm iya juga kata mu itu, erm aku bersetuju...
sayangmu , sayangku jua, companymu companyku jua.....
kita harus gemira..

iya memang benar..
itu semua kita yang punya..
kita harus bersyukur keatasNya dengan segala pemberiannya..

erm ya kita sama sama bersyukur...

kepadamu sayang aku bersyukur dengan hadirmu disisiku....
aku begitu menyayangimu....................comey...

1 Comments:

Blogger moo said...

nak kisskiss...
*juihkan bibir*

2:29 PM  

Post a Comment

<< Home