Thursday, September 01, 2005

kemarahan itu

kemarahan itu....
erm adakah aku sepatutnyer marah?
adakah aku sepatutnyer berdendam?
adakah aku sepatutnya mambalas?
entahlah.....

aku bukan yang dulu yang pendendam &pemarah
aku juga bukanya seorang yang sukamencari gaduh tidak tentu pasal
tidak seperti aku dahulu,
yang sentiasa merasakan diri ini sentiasa hebat...
sentiasa merasakan diri ini kuat...

dan adakah aku mesti melupakan segalanya...
bait bait kata yang membuatkan kelakianku merasa tercabar...
adakah aku dayus?
erm adakah aku bocah bocah kecil hingusan yang boleh diperbudak budakan?..
aku rasa bukan.............., aku cukup dewasa untuk membedakan itu semua.

walaupun aku rasa seperti ditampar pada hari itu...
kehadiranmu S membuat kan hatiku sedikit dingin
raut wajah mu membuat segala kemarahnku hilang bagai ditiup bayu...

tetapi kenapa dendam itu muncul ketika sedetik aku melupakanmu....

ark lupakan itu semua anggaplah itu semua hanya satu skrip dalam lakonan
yang aku dan kamu menjadi hero dan heroinnya.
dan si gila yang tidak sedar diri itu sebagai anjing yg sedang menyalak yang menggangu dalam kesah cinta kita....

Syg aku amat mencintaimu....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home