Thursday, September 22, 2005

Takut sangat....

Aku takut.....
takut...
takut sangat...
sangat sangat takut....

takut akan sapa?
bicara diriku.....

aku takut membaca luahan hatimu....
takut ......
takut sangat....

kekadang kau berpaling dariku walau sedetik
membuatkan jiwaku tidak tenteram....
masakan boleh kita berjauhan....

takut...
memang benar aku takut
takut pada bayang bayang lalu....

takut.....
arkh biarkan ia, kata diriku
dengar saja kata bijak pandai....

jika tak mengenal kenapa ada rasa suka
jika tak memiliki kenapa ada kerinduan
jika ada cinta mengapa ada pengkhianatan
dan jika hidup ini sentiasa indah
mengapa ada air mata

Oh Tuhan jadikan aku orang sabar, tulus dan iklas mencintaimu,
menjalani hidup bersama....

tapi.....
tapi kenapa aku takut...
takut...
takut sangat....
sangat sangat takut.......
takut kehilangan dirimu....... sayangku /comey

0 Comments:

Post a Comment

<< Home